Klacht POSTNL: Slechte planning van bezorgen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 404494
Gebruiker
Wachter#9
Datum
1 reactie

Details

Klacht

3 keer de tijd van pakket bezorgen veranderd zelfs van datum. Vervolgens wordt er een tijdsraam van 2 uur en 45 minuten aangeboden waarvan je dan 15 minuten even om je dochter op school moet. En juist op dat moment komen ze aan de deur? Concreet dus 2 dagen thuis wachten op pakket en op 15 minuten mag je wederom een dag wachten om het zelf bij een lokatie op te halen. Schandelijk.

Gewenste oplossing

Betere planning hanteren met meer mogelijkheid tot service verlening
Geboden oplossing
Geef in de track en trace de mogelijkheid (net als ander bezorgbedrijf) om een bericht achter te laten voor de bezorger. Denk aan indien niet thuis pakket in tuin/schuur plaatsen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u het niet wenselijk vindt dat u uw zending moet ophalen van de PostNL locatie om deze te bemachtigen. Ik heb even voor u gekeken en zie dat wij de zending 25 november omstreeks 22:30 hebben ontvangen. De bezorger is 26 november met uw zending onderweg gegaan en vond u op dat moment niet thuis. Er is voor de rest geen vertraging opgelopen. Hopelijk kunt u de zending de volgende keer wel aannemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen