Klacht POSTNL: Slechte post bezorging

Klachtnummer
# 303549
Gebruiker
F.J.C. Peters
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wat de laatste tijd opvalt dat post te laat wordt bezorgd.
Voor iemand zijn verjaardag twee dagen er voor een kaart gestuurd, maar kaart is nog niet aangekomen. Woensdag verstuurd had vrijdag aan moeten komen ten uiterste zaterdag. Dus nu krijgt die gene hem ergens volgende week pas.
Deze kaart is via Halmark site verzonden op 9 mei.
Schandalig hoe ver vooruit moet je tegenwoordig een kaartje gaan opsturen om het op tijd bezorgd te krijgen!

Gewenste oplossing

Hou aan de regels van bezorgen op de volgende dag ook voor pakketjes

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Peters,

    Uit uw bericht begrijp ik dat meerdere kaarten/poststukken nog niet zijn aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld hierover bent en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Ik hoor graag of de post inmiddels is bezorgd. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met Halmark. Halmark kan als afzender eventueel een klacht doorgeven.

    Mocht u zelf ook brieven op de bus hebben gedaan die niet zijn aangekomen, dan ontvang ik graag de gegevens van de geadresseerde, samen met uw e-mail adres en telefoonnummer, de locatie van de brievenbus (www.postnl.nl/locatiewijzer) en de datum waarop het is verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  2. Auteur
    F.J.C. Peters
    Datum
    Beste postnl,
    De kaart is vandaag bij de geadresseerde afgeleverd.
    Is enkel erg jammer daar die gene zondag jarig was, en de kaart ruim van te voren was opgestuurd. Ik had het pas nog met een pakket van Bookspot die bijna een week over heeft gedaan voor dat het kwam. Na dat ik aan de bel heb gehangen bij Bookspot en bij jullie werd het eindelijk bezorgd. (bleef in track en trache staan als bezorger is onderweg had de volgende dag bezorgd moeten worden maar gebeurde niks).

    Vriendelijke groet,
    Frans Peters

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen