Klacht POSTNL: slechte postbezorging in onze straat

G. Huibers

sinds 2 weken wordt de post slecht bezorgd, veel te laat, onze post bij anderen, post voor andere mensen bij ons, enz. Wat kunnen we hier aan veranderen?

dat we de post weer op tijd krijgen

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de tijdstip dat de post wordt bezorgd;
    - uw mail adres;
    - de zekerheid dat deze zendingen door Postnl worden bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

- Van welke afzenders (namen) zijn de vertraagde poststukken afkomstig en vanuit welke woonplaats zijn ze verstuurd?
    - Rond welke datum had u deze poststukken moeten ontvangen en op welke datum zijn ze uiteindelijk bezorgd?
    - Op welke datum heeft u voor het laatst post van een ander huisnummer ontvangen en van welk huisnummer? Indien uw post bij buren terecht is gekomen verneem ik ook graag op welke datum dit is gebeurd.
    - Waren de verkeerd bezorgde poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?

Met deze aanvullende informatie kan ik een concrete melding uitzetten en ervoor zorgen dat de verantwoordelijke medewerkers worden aangesproken door de leidinggevende van de betreffende afdeling. Op die manier kunnen we de bezorging uw adres in de gaten houden en verbeteren en ervoor zorgen dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Zodra de aanvullende informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Geachte heer, mevrouw,

G. Huibers
    vertraagde poststukken: ABN Amro, twee weken te laat op dinsdag 2 juli bezorgd(Port bet,); kerkbode Barneveld en kerkespraak Barneveld, woensdag 26 juni i.pv. zaterdag 22 juni; 't Kerklijk erf, Ger.Gem. in Ned. Opheusden, dinsdag 2 juli bezorgd bij anderen, ipv donderdag 27 juni bij ons.
    op 10 juli werd bij ons bezorgd een brief van de Ger. Gem. in Ned. te Opheusden, die aan de bewoners van nr. 63 geadresseerd was. Alles Port betaald met streepjescode.
    hopelijk is dit genoeg informatie,
    met vr. gr.
    G. Huibers

Ook een klacht indienen over ?