Klacht POSTNL: Slechte postbezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 524420
Gebruiker
Sjaki
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2x in de app bericht gehad dat kado (boekje) voor onze dochter in de brievenbus zou zitten. Nog nooit gezien. Postbezorging is een puinhoop op ons dorp en er wordt bijna niets aan gedaan. Achteraf zeggen dat het beter gaat worden heb ik niks aan. Ik wil het boek van mn dochter graag hebben...

Gewenste oplossing

Achterhalen waar het boek gebleven is en anders graag een alternatieve oplossing, omdat we er wel gewoon geld voor betaald hebben.
Geboden oplossing
Geen oplossing. Alleen excuses (maar of die gemeend zijn). En wij betalen voor iets en dat wordt niet geleverd en dan moeten we dat oplossen met de verkoper en postnl doet net of ze er niets mee te maken hebben. Zeer slechte service....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de bezorging bij u niet juist is uitgevoerd. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek.

    Ik wil u doorverwijzen naar de afzender om samen met de verzender tot een oplossing te komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen