Klacht POSTNL: Slechte postbezorging

Sjaki

2x in de app bericht gehad dat kado (boekje) voor onze dochter in de brievenbus zou zitten. Nog nooit gezien. Postbezorging is een puinhoop op ons dorp en er wordt bijna niets aan gedaan. Achteraf zeggen dat het beter gaat worden heb ik niks aan. Ik wil het boek van mn dochter graag hebben...

Achterhalen waar het boek gebleven is en anders graag een alternatieve oplossing, omdat we er wel gewoon geld voor betaald hebben.
Geen oplossing. Alleen excuses (maar of die gemeend zijn). En wij betalen voor iets en dat wordt niet geleverd en dan moeten we dat oplossen met de verkoper en postnl doet net of ze er niets mee te maken hebben. Zeer slechte service....

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de bezorging bij u niet juist is uitgevoerd. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek.

Ik wil u doorverwijzen naar de afzender om samen met de verzender tot een oplossing te komen.