Opgelost door POSTNL: slechte postbezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 267680
Gebruiker
D. van Prooijen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen w

De oplossing

ee

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Prooijen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor.

    PostNL is echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Kunt u aangeven of de post die foutief bij u is afgeleverd voorzien was van een oranje printregel of PostNL Port betaald melding? Zo ja, dan wil ik hier graag een melding van maken kunt u dan ook aangeven op welke datum u deze post precies heeft ontvangen en voor welk adres deze post bestemd was?

    U geeft tevens aan dat u post mist. Kunt u navraag doen bij de afzender of deze post via ons is verzonden en zo ja op welke datum? Ook verneem ik graag welke post u precies mist.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    D. van Prooijen
    Datum
    Mijn niet gearriveerde post (weekblad) werd verzonden via Post NL en kwam op 12 juli niet aan en nadien ook niet. De verkeerd bezorgde post was bestemd voor Brahmsstraat 9 Capelle aan den IJssel en werd op 12 juli bij mij bezorgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. van Prooijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?