Klacht POSTNL: Slechte probleem oplossing

Klachtnummer
# 357319
Gebruiker
Paulus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het niet ontvangen van pakketten terwijl er wel door iets of iemand getekend is. En wij van niets weten.

De oplossing

Geld terug zou fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending niet bij u is aangekomen, terwijl de status in Track&Trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is dit pakket op 13 oktober 2018 afgeleverd. Het betreft een onverzekerde zending, een handtekening voor ontvangst is in dit geval niet nodig geweest. Ik zie echter dat het adres wat u opgeeft bij Klachtenkompas en het afleveradres wat in Track&Trace staat niet overeenkomt. Tevens zie ik dat u hierover destijds reeds een klacht heeft ingediend. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een officieel onderzoek niet mogelijk. Indien de zending op dit moment nog niet terecht is raad ik u aan de afzender in te lichten.

    De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Alleen de verzender kan hierdoor in bepaalde situaties via zijn of haar eigen organisatie eventueel een onderzoek laten opstarten en wellicht in aanmerking komen voor een vergoeding. Het geld voor uw bestelling heeft u betaald aan de afzender van het pakket. U bent daarom klant van de afzender en deze kan u helpen met een passende oplossing en kan u mogelijk een vergoeding bieden. Het spijt me dat ik u hierbij niet van dienst kan zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen