Klacht POSTNL: Slechte reactie op klacht

The Forz

Pakketje nog steeds kwijt.

Klacht wordt (op advies van PostNL) via ontvanger terug gezet naar verzender die tenslotte het zelfde probleem heeft namelijk dat PostNL dan weer aangeeft dat het pakket in ontvangst is genomen. Resultaat: niets. Geen enkele actie wordt door PostNL genomen, alleen maar afschuiven. En vervolgens met een anonieme afzender (Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice) een reactie plaatsen dat ze het zo erg vinden. Is dat wel zo? En waarom durft daar niemand zijn of haar naam onder te zetten?
Is daar niemand die zich verantwoordelijk voelt?

De verzender heeft er weer een klant bij die ontevreden is, de klant heeft een aankoop gedaan die niet geleverd is en PostNL zegt voor de ongeveer 4000e keer, van de dik 8000 klachten afgelopen jaar, sorry?

Met een gemiddelde klachtenafhandeling cijfer van 3,3 dient men zich zwaar te schamen. Met een gemiddelde van 3,3 kom je nooit van school af en blijf je altijd een prutser.

Pakket alsnog boven water halen anders schadeloosstelling kosten pakket.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat een door u te ontvangen zending niet is afgeleverd ondanks een afleverscan. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling is zeker omdat u nu de gedupeerde bent. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Zoals telefonisch besproken kan ik helaas niets anders dan uw verwijzen naar de afzender gezien het feit dat dit onze opdrachtgever is. Deze heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij, mocht er onverhoopt, iets mis gaan er geen vergoeding is voor de inhoud.

Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.