Klacht POSTNL: Slechte reactie op klacht
Details
Klacht
Pakketje nog steeds kwijt.Klacht wordt (op advies van PostNL) via ontvanger terug gezet naar verzender die tenslotte het zelfde probleem heeft namelijk dat PostNL dan weer aangeeft dat het pakket in ontvangst is genomen. Resultaat: niets. Geen enkele actie wordt door PostNL genomen, alleen maar afschuiven. En vervolgens met een anonieme afzender (Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice) een reactie plaatsen dat ze het zo erg vinden. Is dat wel zo? En waarom durft daar niemand zijn of haar naam onder te zetten?
Is daar niemand die zich verantwoordelijk voelt?
De verzender heeft er weer een klant bij die ontevreden is, de klant heeft een aankoop gedaan die niet geleverd is en PostNL zegt voor de ongeveer 4000e keer, van de dik 8000 klachten afgelopen jaar, sorry?
Met een gemiddelde klachtenafhandeling cijfer van 3,3 dient men zich zwaar te schamen. Met een gemiddelde van 3,3 kom je nooit van school af en blijf je altijd een prutser.
Gewenste oplossing
Pakket alsnog boven water halen anders schadeloosstelling kosten pakket.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.