Klacht POSTNL: Slechte service , slordig , en schade !

bastiaansen9

PostNL waardeloos bedrijf , raakt pakketten kwijt , gaan heel slordig om met pakketten van een ander ( jaarlijkse schade op zijn minst tussen de 1000,- en 1500,- euro ) . Verzekerings service werkt niet bij PostNL . Houd zich totaal niet aan de gestelde levertijden. Kost mij veel klanten en geld >

Verzekerings service werkt niet . Als je iets verkoopt op internet ( antiek ) , wordt er niets vergoed. Geen schade afhandeling . Heel lang wachten op een antwoord .

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzekering service en uw pakket die kwijt is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken van zending CC036939599NL en zie dat deze gister is vrijgegeven door de douane in Rusland. Ik verwacht dan ook dat dit pakket spoedig bij de ontvanger bezorgd zal worden.

Wat vervelend om te horen dat u zoveel schade heeft bij het versturen van een pakket. Bij antieke producten is het inderdaad lastig om de waarde te bepalen. Vaak kan dit door middel van een taxatie of een verkoopfactuur. Bent u een zakelijke klant van ons of verzend u de pakketten als particulier? Indien dit laatste het geval is, heeft u een track en tracé code waarvan een onderzoek is gedaan? Dan kijk ik nog even mee voor de zekerheid.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.