Klacht POSTNL: Slechte service , wel duur betaald!

# 411914
AngelaTimmermans

Kerstkaarten op 17 december verstuurd en nu 24 december en de meeste ontvangers nog niets ontvangen!

Heel erg slecht wederom, 2e klacht al dit jaar. Afgelopen zomer onze trouwkaarten bij sommige NOOIT aangekomen!

PostNL lost nooit iets op, dat weet ik al.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

* Of de post door PostNL geleverd dient te worden;
    * Om hoeveel poststukken het gaat;
    * Waar u de post heeft ingeleverd aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    * Uw e-mailadres;

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.