Opgelost door POSTNL: Slechte service

JLR20

Pakket stond eerst op vrijdag bezorgen tussen elf en één. Niet bezorgd en later op de dag veranderd de status in bezorgtijd onbekend. Maandag contact met post.nl moet maar een nieuwe bestelling plaatsen want pakket is zoekgeraakt. Pakket kwam uit China dus dat zal niet gaan. Wel makkelijk dat ze hoer gewpon mee wegkomen.

Dat er een vergoedingsregeling getroffen wordt voor het zoek raken van mijn pakket en de onkosten die ik nu moet maken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de status bekeken en ik zie gelukkig dat het pakket inmiddels op 11 december bij u is afgeleverd. Het pakket pakket was vertraagd geraakt in de sortering. Vertraging kan ontstaan door een verhoogd aanbod of onvoorziene omstandigheden.

JLR20
pakket is uiteindelijk toch bezorgd