Klacht POSTNL: Slechte service bij zoekgeraakt brievenbuspakket

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450837
Gebruiker
Kim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbuspakketje ingeleverd bij pakketautomaat van PostNL. Volgens instructies in brievenbus gedaan na pakket gescand te hebben. Pakketje is echter nooit aangekomen. Andere brievenbuspakketje wat ik dezelfde dag op dezelfde wijze heb gepost wel. Contact (Telefonisch) gehad met klantenservice en deze geven aan gezien het om een brievenbuspakketje gaat dat deze niet zo vaak gescand worden bij post nl en een onderzoek starten niet mogelijk is. Echter gezien een pakketje niet spontaan in rook op gaat heb ik vandaag nogmaals gebeld. Mijn vorige telefoontje stond niet eens geregistreerd.... Nu eindelijk wel een registratie gemaakt maar er mag volgens post Nl geen onderzoek gestart worden. Echt zeer slechte service en mogelijkheid tot melden van een zoekgeraakt pakketje!!! Helaas ook niet mijn eerste slechte ervaring met de geweldige service van post NL.

De oplossing

Nakijken of er een pakketje achter is gebleven. Mogelijk is het Geprint adreslabel eraf gevallen of iets dergelijks...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakketje. Deze is, ondanks dat u deze heeft aangemeld via de pakkettenautomaat, nog niet aangekomen. Dat is uiteraard erg vervelend en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb het een en ander nagekeken, maar ik moet me wel aansluiten bij de reactie die u van mijn collega heeft gehad. In dit geval kunnen we verder geen onderzoek doen. Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels de verzendkosten terug gekregen. Meer kunnen we niet voor u betekenen. Het spijt me.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik blijf het slechte service vinden en mensen afschepen. De verzendkosten heb ik tot op heden nog niet retour ontvangen....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen