Klacht POSTNL: Slechte service DHL is veel beter en brengt het pakket op het adres

Klachtnummer
# 362027
Gebruiker
hateboer40
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg regelmatig pakketten , maar worden niet afgeleverd , er is altijd iemand thuis word gezegd dat er Niemand thuis was en niets bezorgd niet afgeleverd kon worden . De bestelling wordt dan op een adres van post Nl afgeleverd die 8 km verder is , volgens mij worden de pakketje massaal afgeleverd op een een adres dat is voor post Nl. Makkelijk
Denis Hatenboer hatenboer40@msn.com 2761eg Zevenhuizen Benelux Koeling

De oplossing

Betere service en pakket naar het adres afleveren , en niet naar een Post NL. Adres je betaald veel geld voor het bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was er iemand aanwezig op 20-4 om 9:45 uur?
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen?
    - Werkt uw bel naar behoren?

    Daarnaast zie ik overigens wel dat er op uw adres standaard geen twee aflevermomenten zijn, maar één. Sinds een tijdje houdt PostNL bij of de bezorger u vaker heeft gemist. Als dat het geval is, dan kan het zijn dat er nog maar één bezorgpoging wordt gedaan aan de deur. Dit kan ik helaas niet veranderen, maar als u wilt, kan ik hier wel een melding over doorgeven.

    Zodra bovenstaande informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?