Klacht POSTNL: Slechte service DHL is veel beter en brengt het pakket op het adres

# 362027
hateboer40

Ik krijg regelmatig pakketten , maar worden niet afgeleverd , er is altijd iemand thuis word gezegd dat er Niemand thuis was en niets bezorgd niet afgeleverd kon worden . De bestelling wordt dan op een adres van post Nl afgeleverd die 8 km verder is , volgens mij worden de pakketje massaal afgeleverd op een een adres dat is voor post Nl. Makkelijk
Denis Hatenboer hatenboer40@msn.com 2761eg Zevenhuizen Benelux Koeling

Betere service en pakket naar het adres afleveren , en niet naar een Post NL. Adres je betaald veel geld voor het bezorgen

- Was er iemand aanwezig op 20-4 om 9:45 uur?
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen?
    - Werkt uw bel naar behoren?

Daarnaast zie ik overigens wel dat er op uw adres standaard geen twee aflevermomenten zijn, maar één. Sinds een tijdje houdt PostNL bij of de bezorger u vaker heeft gemist. Als dat het geval is, dan kan het zijn dat er nog maar één bezorgpoging wordt gedaan aan de deur. Dit kan ik helaas niet veranderen, maar als u wilt, kan ik hier wel een melding over doorgeven.

Zodra bovenstaande informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.