Klacht POSTNL: Slechte service na dingen te hebben beloofd

Dennis

Heb een pakket gestuurd naar Polen toe. Eenmaal aangekomen in Polen bleek het pakket niet het juiste adres te hebben. Met veel gebel met postnl toch het juiste adres doorgegeven. Maar postnl heeft dit nooit verwerkt naar dpd toe. Nu word mij pakket weer terug gestuurd omdat het niet is opgelost door post.nl. Nu ga ik met dubbel kosten zitten. En een familie lid die haar kado niet krijgt die eigenlijk voor haar verjaardag/kerst was.

Ik wil dat jullie zorgen dat dit word opgelost en dat jullie voortaan jullie afspraken na komt naar jullie klanten toe. Ik wil dat jullie het pakket opnieuw sturen op postnl der kosten.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden zending naar Polen. Het adres zou niet correct zijn. Er is vervolgens geprobeerd om het adres te corrigeren. Dit is niet gelukt waardoor het nu retour komt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me uw reactie voorstellen. Ik heb de gegevens in mijn systeem nagekeken en zie dat ze achter de schermen wel geprobeerd hebben om de juiste adres gegevens door te geven aan de postdienst in Polen. Dit is spijtig genoeg niet gelukt.

We hebben uiteraard onze uiterste best gedaan om dit goed door te geven, echter is het geen garantie dat dit ook daadwerkelijk lukt ook omdat we o.a. afhankelijk zijn van onze buitenlandse partners. Mijn excuses voor de verkeerde verwachting die werd geschept.

De zending is inmiddels retour gestuurd en u heeft de zending op 10 januari retour ontvangen. Wanneer de zending onterecht retour is gekomen, kan er worden gekeken of u eventueel recht heeft op de verzendkosten middels een onderzoek. Ik raad u aan om dan contact op te nemen met onze klantenservice.