Klacht POSTNL: slechte service naar klanten toe..

Klachtnummer
# 406801
Gebruiker
poebeertje4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zaterdag 30 november een hoesje besteld bij bol.com voor 5 december
Brievenbuspost het is vandaag 5 december en nig steeds niet bezorgd
Telefonisch contact postnl word je af gescheept mijn dochter is inmiddels woest en heeft het helemaal gehad met post nl zeer slechte service naar de klanten toe hebben de macht met en.de monopoly van postbezorging in handen en dat laten ze dan ook duidelijk blijken post nl krijgt van mij een 0,001 een hoger cijver verdienen zij niet....

De oplossing

Ik geen vertrouwen in post nl gezien de afhandeling klacht deze werd namelijk niet aan genimen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp goed dat u informatie zoekt over de verblijfplaats van uw zending. Ik wil graag met u mee kijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De track & trace code.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?