Klacht POSTNL: slechte service naar klanten toe..

poebeertje4

Zaterdag 30 november een hoesje besteld bij bol.com voor 5 december
Brievenbuspost het is vandaag 5 december en nig steeds niet bezorgd
Telefonisch contact postnl word je af gescheept mijn dochter is inmiddels woest en heeft het helemaal gehad met post nl zeer slechte service naar de klanten toe hebben de macht met en.de monopoly van postbezorging in handen en dat laten ze dan ook duidelijk blijken post nl krijgt van mij een 0,001 een hoger cijver verdienen zij niet....

Ik geen vertrouwen in post nl gezien de afhandeling klacht deze werd namelijk niet aan genimen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp goed dat u informatie zoekt over de verblijfplaats van uw zending. Ik wil graag met u mee kijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De track & trace code.