Klacht POSTNL: Slechte service post nl in Spanje

Klachtnummer
# 472660
Gebruiker
Weazyceazar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekend pakket naar Spanje verstuurd via track en trace.
Postbode geeft aan dat de ontvanger niet thuis is zonder aan te bellen. Laat tevens geen notitie achter in de brievenbus.
Het pakketje wordt niet opnieuw aangeboden.
Geadresseerde gaat verhaal halen bij MRW (vertegenwoordiger voor Post nl in Spanje). MRW geeft aan niets van de zending af te weten. Na aandringen gaan ze zoeken en vinden het pakket. Tussen versturen en aankomst zit drie weken.

De oplossing

De regels aanscherpen en betere service gaan verlenen in Spanje

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u vragen heeft omtrent deze situatie. PostNL is niet verantwoordelijk voor de bezorging in Spanje, wij dragen het pakket namelijk bij onze grens over aan onze netwerkpartners in het land van bestemming. Klachten omtrent de bezorging kunt u dan ook het beste bij hen neerleggen. Ik zie dat de zending onderhand is geleverd bij de ontvangende partij en zal daarom uw klacht op klachtenkompas sluiten. Indien u nog wel vragen heeft kunt u zich wenden naar onze Klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen