Klacht POSTNL: slechte service post nl

Klachtnummer
# 304889
Gebruiker
anoniem29
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de post nl komt tenaller eerste keihard aanbellen. hij stond misschien 20 seconden op de bel. ik heb geschreeuwd van het raam om nooit meer zo aantebellen. me moeder woont op 1e verdieping en wilde niet na boven komen. 3e het pakketje was stukje open en als laatste het was voor nr 14 bedoeld en niet voor ons huisnummer 4..beter lezen voortaan!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hammach,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger bij u heeft aangebeld, terwijl dat het pakket voor een ander huisnummer bedoeld was. Mocht de geadresseerde niet thuis zijn, mag de bezorger besluiten om het pakket bij een ander huisnummer af te leveren, mits het in dezelfde straat is.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen