Opgelost door POSTNL: slechte service Post nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 310116
Gebruiker
noyka
Datum
2 reacties

Details

De klacht


pakket niet in ontvangst genomen wel in brievenbus geleverd volgens post n.l.
ook geen berichtje achtergelaten waar het pakketje zo zijn bezorgd.
pakket is .Afmetingen: 13,5 × 42,5 × 53 cm.
volgens post n.l gaat het in 98% van de gevallen goed alleen behoren wij dan tot die 2% waar het fout gaat.
denk toch dat post nl kan uitzoeken welke chauffeur pakket had moeten bezorgen.
vervolgens contact opgenomen wordt verwezen naar de verzender.
volgens mij komen er veel klachten binnen over bezorging van post nl hoorde van mijn zoon dat bij hem een pakje over de schutting was gegooid.

De oplossing

dat post nl uitzoekt welke chauffeur het pakket had moeten bezorgen en deze vervolgens het pakket alsnog bezorgd gaat nl wel om een bedrag van bijna 400 euro

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eling,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakketje verwachtte, maar dat u deze tot op heden niet hebt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zoek graag even voor u uit hoe dit precies zit, kunt u mij hiervoor de 3S-code van dit pakket sturen. Ga in het systeem speuren voor u.

    Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL
  2. Auteur
    noyka
    Datum

    Na drie dagen speuren en zoeken blijkt dat de shirts in andere brievenbus zijn gepropt.
    Deze brievenbus behoord niet bij no:7a maar bij No: 7 deze wordt niet dagelijks geleegd.
    daarbij zou ik nog de opmerking willen plaatsen dat dit soort pakketten niet in een brievenbus gepropt moeten worden maar en dat er dan minimaal een briefje in de bus van No:7 gedaan had moeten worden met een berichtje in welke bus het pakketje is bezorgd.
    Hoor steeds meer klachten over bezorgers die pakketjes over schuttingen gooien of ergens onder een houtstek leggen volgens mij moeten er betere afspraken gemaakt worden .
    pakketjes die je niet op het juiste adres kunt bezorgen neem je weer mee je doet een briefje in de bus dat het pakketje is aangeboden en geeft aan waar je het eventueel kunt ophalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
noyka
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is geen oplossing aangeboden pakket is nl terug gevonden in een brievenbus die van een ander gebouw is. deze brievenbus wordt 1x per week geleegd waarbij ons pakket te voorschijn kwam.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen