Klacht POSTNL: Slechte service qua bezorgtijd

Klachtnummer
# 390235
Gebruiker
schumie11
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had speciaal extra betaald voor bezorging 's avonds en dan staan ze vandaag om 13.50 uur voor de deur. Ze zouden tussen 18.00-21.30 uur komen. Dit vind ik heel slecht.

De oplossing

Dat kan niet meer. Het leed is al geleden. Moet nu wachten tot dinsdagavond a.s.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat het pakket om 13:50 uur al is aangeboden terwijl u heeft betaald voor avondbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en begrijp dat u hier meer informatie over wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. In het systeem is niet te zien dat het pakket specifiek met avondbezorging is verzonden, wellicht is bij de aanmelding of de verwerking bij ons iets misgegaan waardoor het pakket toch overdag is aangeboden. Tot mijn spijt kan ik de gang van zaken niet terugdraaien. Omdat u de kosten voor avondbezorging aan de afzender heeft betaald raad ik u aan over deze kosten contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen mogelijk een verzoek indienen voor restitutie van de kosten en kunnen u hierbij helpen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?