Klacht POSTNL: Slechte service van boni en onkundig personeel

Audirijder

Volgens app wel aangekomen bij afhaaldepot (boni) maar volgens hun is het pakketje er niet maar bij een tweede bezoek ( binnen 2uur)is het pakketje er ineens wel en er werd kortaf gereageerd door een winkelhulp

Melden bij postnl dat men het personeel beter en klantgerichter opleiden!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de service van een specifieke PostNL-locatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses voor het feit dat uw eerste bezoek aan de locatie tevergeefs geweest is. Het kan altijd een keer gebeuren dat een medewerker het pakket bij de eerste keer zoeken niet kan vinden. Uiteraard is het daarna niet de bedoeling dat de medewerker u klantonvriendelijk behandelt.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het pakket dat u wilde ophalen;
    - het volledige adres van de PostNL-locatie (https://www.postnl.nl/locatiewijzer/);
    - de datum en het tijdstip van uw bezoek aan de locatie.