Klacht POSTNL: Slechte service van de bezorger van pakketten

Klachtnummer
# 252254
Gebruiker
J. Nobel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een zeer ernstige klacht over de bezorgers van de pakketten. Vandaag 12 januari om 13:45 2017 kwam de bezorger langs om een pakket af te leveren. Toen hij aanbelde was hij al bij de buren om het pakket af te leveren terwijl ik WEL THUIS WAS. Krijg ik van jullie nog de tijd om naar de voordeur te lopen??? Het is in het verleden meerdere malen gebeurd dat de bezorger aanbelde, een briefje schreef dat ik niet thuis was en weer de benen neemt terwijl ik WEL thuis was. Ook gebeurt het dat de bezorger aanbelt, het pakket op de vuilnisbak legt en weer weggaat terwijl ik WEL thuis ben. Wilt u zo vriendelijk zijn om de pakketbezorgers een her-opvoedingscursus te geven. DIT IS DE TWEEDE KEER DAT IK EEN OFFICIËLE KLACHT OVER DE BEZORGER BIJ U NEER LEG. GAARNE ACTIE!!!!!

Een kopie van dit bericht stuur ik naar de Consumentenbond in de hoop dat u hier aandacht aan besteed.

De oplossing

Bezorger ontslaan of ander gedrag.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Nobel,

    Wat spijtig te vernemen dat de levering van uw pakketten niet juist verloopt. Ik begrijp dat er vaak wordt aangegeven dat u niet thuis bent, terwijl dit niet het geval is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil u namens Post NL mijn excuses aanbieden voor dit vervelende ongemak.

    Als u wilt kan ik hierover een melding aanmaken zodat dit wordt besproken met de betreffende medewerker. Graag ontvang ik dan de 3S code van het pakketje waarbij dit is voorgevallen.
    U geeft tevens aan dat pakketjes onbeheerd achter gelaten worden door het bijvoorbeeld op de vuilnisbak te leggen of op het tuinbankje. Heeft u dat destijds ook bij ons gemeld?. Anders ontvang ik daar ook graag nog de 3S codes van zodat ik dat ook gelijk door kan zetten.

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    J. Nobel
    Datum
    Goedendag,

    Het Track&Trace nummer van het laatste pakket dat door PostNL is bezorgd is, 3SKABA982450403. Het is in het verleden al erg vaak voor gekomen dat de bezorger de benen neemt voordat ik in de gelegenheid ben om de deur open te doen. Pas de laatste twee keer heb ik een klacht ingediend omdat ik dit uiterst klant-onvriendelijk noem. Bij de laatste 15 bestellingen die ik via internet besteld heb laat ik deze door DHL of GLS bezorgen. NOOIT problemen mee gehad. Ook Kiala is voor mij nu een betere oplossing geworden. Jammer dat u op deze manier klanten wegjaagt.

    Mvg. J. Nobel
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nobel,

    Dankuwel voor de track en trace code. Ik heb een klacht voor u aangemaakt dat de bezorger steeds aanbelt en dan direct wegloopt. Deze klacht wordt naar de teamleider van de bezorger gestuurd en die zal hem hierop aanspreken. De teamleider zal dit verder afhandelen en daarom zult u hier verder geen bericht meer van ontvangen. Ik hoop dat de bezorger in de toekomst langer zal wachten tot u bij de deur bent. Mocht het niet zo zijn dan weet je ons te vinden.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?