Klacht POSTNL: Slechte service van de POSTNL bezorger en de klantenservice .
Details
Klacht
Ik zit te wachten op m'n pakket dat tussen 13:30 en 16:00 uur zou komen.De pakketbezorger van POSTNL heeft niet aangebeld en een kaartje in de brievenbus gedaan waarop hij niets heeft ingevuld.
Schandalig gewoon.
Moet ik gaan bellen naar een nr dat dan ook weer geld kost.
En daar helpen ze je ook niet verder.
Ik laat het expres bezorgen op zaterdag vanwege m'n werk.
Nu moet zelf maar iets regelen voor de maandag.
ZEER ONTEVREDEN OVER DE AFHANDELING VAN KLANTENSERVICE VAN POSTNL
Gewenste oplossing
Dat de klantenservice contact op kan nemen met de bezorger om alsnog m'n pakket vandaag bezorgd te krijgen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.