Klacht POSTNL: Slechte service van de POSTNL bezorger en de klantenservice .

sad Niet opgelost
Haaike

Ik zit te wachten op m'n pakket dat tussen 13:30 en 16:00 uur zou komen.
De pakketbezorger van POSTNL heeft niet aangebeld en een kaartje in de brievenbus gedaan waarop hij niets heeft ingevuld.
Schandalig gewoon.
Moet ik gaan bellen naar een nr dat dan ook weer geld kost.
En daar helpen ze je ook niet verder.
Ik laat het expres bezorgen op zaterdag vanwege m'n werk.
Nu moet zelf maar iets regelen voor de maandag.
ZEER ONTEVREDEN OVER DE AFHANDELING VAN KLANTENSERVICE VAN POSTNL

Dat de klantenservice contact op kan nemen met de bezorger om alsnog m'n pakket vandaag bezorgd te krijgen.

Geachte Postnl, Het pakket is vandaag terug gevonden. De mw die het heeft ontvangen heeft contact met mij gezocht (gelukkig ). Het was afgeleverd op de BURGEMEESTER TEIJSSENLAAN 150 Dat lijkt in de verste verte niet op HOFSTAD 150. Maar het is nog steeds gek dat hij of iemand anders eerst op zaterdag op het goede adres komen, en dan vervolgens op maandag een hele andere straat gaat leveren. Het is ook de andere kant op ??? Het is opgelost maar niet dankzij jullie. Mvg Agnes Rek

Geachte heer, mevrouw Rek,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Spijtig genoeg kan ik zonder de track&trace code van het betreffende pakket geen actie voor u ondernemen. Wilt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt? Graag ontvang ik ook de code zodat ik dit voorval kan laten bespreken met de bezorger. Het is niet mogelijk om in zo’n situatie contact op te nemen met de bezorger om de bezorger nogmaals langs te sturen. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Haaike
    Geachte Tamar van Post nl
    Vandaag kreeg ik via de postnl app het bericht dat mijn pakket afgeleverd is. ??????
    Dat vindt ik heel raar daar ik niet thuis was (vanwege mijn werk ).
    Ik heb nog na gevraagd bij de buren die weten ook van niks, ik heb ook geen briefje
    in de brievenbus gekregen.
    Dus WAAR is mijn pakket.
    Ik kan nu ook niet laten weten dat ik het op een afhaalpunt wil halen.
    De barcode is 3S TXIF 000497108.
    IIk hoop dat dit toch vlug en goed afgehandeld word.
    Mvg Agnes Rek
    Geachte mevrouw Rek,

Vriendelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u spoedig meer wil weten, want de situatie wordt alsmaar vervelender voor u. Mijn oprechte excuses daarvoor!

Uiteraard heb ik direct even voor u gekeken hoe het ervoor staat met uw pakket en ik zie inderdaad dat uw pakket gisteren rond 15:10 zou zijn afgegeven. Omdat u het pakket nog niet heeft ontvangen moet ik u vragen het voor nu nog even af te wachten. Onze ervaring is namelijk dat het pakket alsnog wordt bezorgd, doordat de bezorger bijvoorbeeld een scanfout heeft gemaakt.

Mocht u het pakket morgen nog steeds niet hebben, neem dan even contact op met de afzender. Niet omdat ik u geen hulp wil bieden, maar omdat de afzender onze opdrachtgever voor verzending is. Dit houdt in dat zij navraag bij ons kunnen doen naar uw verzending en vervolgens u op de hoogte zullen houden van de status hiervan.

Hopelijk heeft u zo spoedig meer duidelijkheid en heb ik u voor nu eerst voldoende kunnen informeren over eventuele vervolgstappen. Mocht u al nog vragen hebben, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice. Voor nu wil ik u ondanks alles een hele fijne dag wensen.

Robin
    Klantenservice PostNL