Opgelost door POSTNL: Slechte service.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 488542
Gebruiker
Marcus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket 3SKABA275912895 terug gestuurd naar de verkoper wegens niet ophalen. Ik heb de verkoper om opheldering gevraagd waar mijn pakketje bleef. Deze was allang verstuurd was de reactie.

Welnu wat bleek. Geen briefje in de bus. Geen melding in mijn post.nl account. Hoe kan ik weten dat het pakketje ergens naar een post locatie is gebracht.

Dit is al de tweede x in een korte tijd dat dit gebeurt om het verzoek aan de verkoper om het pakketje nogmaals te versturen. Post.nl biedt service aan maar leveren ho maar. Tja dat is bij DHL en GLS wel anders.

De vorige x was een Engelse verkoper welke heeft aangegeven geen Europese verzendingen meer te doen. Dat is dan een klant minder. Ga zo door.

De oplossing

Betere online service als het updaten van post.nl account. Wat heb je anders aan als het toch niet werkt.

Klachten doe ik voortaan hier omdat post.nl niet/slecht te bereiken is. Chatfunctie snapt de vragen niet en de telefoonlijn is telkens bezet.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de door u te ontvangen zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te lezen dat uw zending niet aangeboden is zoals het hoort. Een kennisgeving van de gemist poging had u inderdaad op de hoogte moeten stellen van de gang van zaken. Mijn excuus dat dit niet is voorgekomen. Ik wil uw klacht graag in behandeling nemen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kokke,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb een klacht geregistreerd jegens deze bezorger, welke met hem zal worden besproken door zijn leidinggevende. We gaan er vanuit dat u hier voortaan geen last meer van zal ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcus
Datum
Uiteindelijke oplossing
L.s. Deels opgelost. Een briefje vergeten is tot daar aan toe. Dat kan een keer gebeuren. Maar mobiel heb ik een app en op de pc een post.nl account. Op beide geen melding van deze bezorging terug te zien. Toevallig is het pakketje vanmorgen wederom aangeboden en prompt in de brievenbus gedaan. Het paste dus gewoon in de brievenbus. De verkoper al ingelicht hierover. Ik dacht dat hij het pakketje als brievenpost had verstuurd ditmaal. Maar nee gewoon op dezelfde manier. Ditmaal was ik van te voren door de verkoper "bewapend" met een barcode. Ik zag de bezorger komen en gaan. Wederom niets in de app en op de pc. Ik moest de verkregen code van de verkoper intoetsen en toen werd deze pas in het account toegevoegd. Beetje omgekeerde wereld. We zullen zien wat de toekomst brengt. Met vriendelijke groet, Marc.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen