Klacht POSTNL: Slechte service

Rob Engelman

Pakket al twee maanden “in transit” naar de VS En geen reactie op Facebook messenger als ik om een formulier vraag.

Kijken waar het pakket zich bevind.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar het buitenland heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u geen reactie op uw facebook bericht heeft ontvangen. Ik heb het bericht met contactgegevens terug kunnen vinden, maar niet kunnen achterhalen waarom dit precies is misgegaan. Ik heb u alsnog een formulier gezonden per e-mail dat u kunt invullen om een onderzoek in te laten stellen. Zodra wij het terug hebben ontvangen, zal u uiterlijk binnen 12 werkdagen een eerste reactie ontvangen.