Klacht POSTNL: Slechte service

Klachtnummer
# 458772
Gebruiker
Rob Engelman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket al twee maanden “in transit” naar de VS En geen reactie op Facebook messenger als ik om een formulier vraag.

De oplossing

Kijken waar het pakket zich bevind.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar het buitenland heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u geen reactie op uw facebook bericht heeft ontvangen. Ik heb het bericht met contactgegevens terug kunnen vinden, maar niet kunnen achterhalen waarom dit precies is misgegaan. Ik heb u alsnog een formulier gezonden per e-mail dat u kunt invullen om een onderzoek in te laten stellen. Zodra wij het terug hebben ontvangen, zal u uiterlijk binnen 12 werkdagen een eerste reactie ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen