Klacht POSTNL: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605807
Gebruiker
Martine21
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt met pakketten gegooid / pakketten onbeheerd achtergelaten / agressieve chauffeurs / pakketten ongetekend achterlaten terwijl dit wel moet .nu hebben ze zelf besloten dat het naar pakket punt gaat… 25 minuten lopen !! Elke keer klacht ingediend , uitkomst was dat ze pakketten niet meer willen bezorgen. Ik zou de bezorgers fysiek bejegend hebben ( dit is NIET waar !!! ) zij zijn agressief tegen mij !!!
Zonder bezorgen met mijn pakket weer meenemen ( zonder toestemming ) en weer naar verzender terugsturen

Gewenste oplossing

Mijn pakketten op een nette manier bezorgd .
Geboden oplossing
Dit is eenzijdig afgesproken . De mail van de medewerker van PostNL berust niet op waarheid Ik heb nooit gezegd dat ik fysiek de bezorgers heb bejegend … ik ben juist degene die de klachten heeft ingestuurd . Ik ga hier dus helemaal niet mee akkoord en zoals al eerder gezegd … verdere procedures zullen volgen !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw pakketten niet meer op uw adres worden aangeboden. Ik heb de klacht nagekeken waar u het casenummer van heeft meegezonden en ik zie dat u hier via e-mail bericht over heeft ontvangen en dat mijn collega hier meerdere malen uitleg over heeft gegeven. Uw pakketten zullen direct bij een PostNL punt worden afgeleverd, ik heb niet de mogelijkheid om dit voor u aan te passen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen