Klacht POSTNL: slechte service
Details
Klacht
Postbode zet van te voren handtekeing bij aangetekende post. Heb 3 euro extra betaald om een bestelling aangetekend te ontvangen. Nadat de bezorger mijn pakket had overhandigd en weg wou lopen vroeg ik of ik geen handtekening moest zetten. Nee dat hoefde niet want dat had hij al gedaan en andere ontvangers vonden dat ook geen probleem. Nou ik vind het wel een probleem, want ik heb er voor betaald dat Ik als ontvanger de handtekening zet. Als dat door een ander gebeurt, is het hele doel van het "aangetekend verzenden" verdwenen en is het alleen een middel om extra geld op te strijken. In juli is er ook al een aangetekende zending bij de buren afgeleverd en niet bij mij. MAW aangetekend verzenden is op deze manier doelloos. Wat mij betreft heeft postnl weer een slechte service geleverd. Mijn klacht laat ik ook weten aan de verzender, zodat zij ook weten wat u levert.Gewenste oplossing
Terug betalen van het extra tarief (3,01 euro) wat ik heb betaald om het poststuk aangetekend te versturen. bezorger goed instureren of ontslaanbetaalde verzendkosten (5 euro): https://www.dataio.nl/klantenservice/bestellen-verzenden/
verschil niet / wel aangetekend versturen: 5-1,99=3,01
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.