Klacht POSTNL: slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 631196
Gebruiker
jmk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Postbode zet van te voren handtekeing bij aangetekende post. Heb 3 euro extra betaald om een bestelling aangetekend te ontvangen. Nadat de bezorger mijn pakket had overhandigd en weg wou lopen vroeg ik of ik geen handtekening moest zetten. Nee dat hoefde niet want dat had hij al gedaan en andere ontvangers vonden dat ook geen probleem. Nou ik vind het wel een probleem, want ik heb er voor betaald dat Ik als ontvanger de handtekening zet. Als dat door een ander gebeurt, is het hele doel van het "aangetekend verzenden" verdwenen en is het alleen een middel om extra geld op te strijken. In juli is er ook al een aangetekende zending bij de buren afgeleverd en niet bij mij. MAW aangetekend verzenden is op deze manier doelloos. Wat mij betreft heeft postnl weer een slechte service geleverd. Mijn klacht laat ik ook weten aan de verzender, zodat zij ook weten wat u levert.

Gewenste oplossing

Terug betalen van het extra tarief (3,01 euro) wat ik heb betaald om het poststuk aangetekend te versturen. bezorger goed instureren of ontslaan

betaalde verzendkosten (5 euro): https://www.dataio.nl/klantenservice/bestellen-verzenden/

verschil niet / wel aangetekend versturen: 5-1,99=3,01
Geboden oplossing
Betaald voor een waardeloze service en de bezorger doet het vast nog een derde keer. Aangetekend verzenden en hier voor betalen is het niet waard.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorger uw aangetekende zending onjuist heeft afgeleverd. Sorry hiervoor, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan me voorstellen dat u hier zeer ontevreden over bent.

    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen