Klacht POSTNL: slechte service

Mootje

Pakje al een week zoek geraakt in de bus rode bus
zat plakband om heen zoek even snellllllll
En zoek ook een pakje uit thailand snellll

Graag snel zoeken want anders word ik boos

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost en pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u deze zendingen nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wie is de afzender van deze post en op welke datum is is de post verzonden en vanuit welke plaats? Heeft de verzender aangegeven dat het via ons is verzonden?

- Heeft het pakje uit Thailand een Track & Trace code? Of is dit ook briefpost? Als u een code heeft, zou ik deze graag ontvangen.

- Wat is uw e-mail adres?