Klacht POSTNL: Slechte track en tracé en niet volgende dag in huis

Anoniempietje

Ik heb heel erg uitgekeken naar een pakket en niet kunnen slapen was eindelijk het moment en de bezorger was onderweg. Komt er oppeens te stana dat ik het over 2 dagen op kon halen bij ene post nl locatie. Schandalig vind ik dit....!
En die vrouw van klantenservice deed ook net of ze van niks wist en was heel onaardig.

Dat ik het pakket vandaag nog krijg!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket is bezorgd bij een PostNL-locatie. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie zou de bezorger het pakket op vier januari om 12:09 hebben aangeboden, maar u niet thuis heeft getroffen. Graag zou ik van u willen weten of uw bel naar behoren werkt en of u een kennisgeving in de brievenbus heeft ontvangen.