Klacht POSTNL: Slechte track en trace

guus

Ik zit al 2 dagen voor niks op mijn pakketje te wachten. Op de track en trace staat steeds dat het pakketje tussen 21;25 en 23:25 zou moeten komen. 10 minuten voor dat het pakketje er eigenlijk had moeten zijn staat er weer dat de bezorging niet bekend is of dat het de dag erna komt.

Ik wil dat ze mij de juiste bezorgmoment kunnen geven zodat ik niet steeds thuis hoef te blijven wachten voor een pakketje dat helemaal niet komt.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De barcode van de zending
    -Uw email-adres

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.