Opgelost door POSTNL: slechte verhuisservice

content Opgelost
M.E. Sanders

Verhuisservice ingeschakeld voor half jaar, betaald, maar de post op het goede adres bezorgen is blijkbaar moeilijk. de helft is nog steeds op oude adres bezorgd!

Als post nl deze service niet naar behoren kan verzorgen, waarom dan aanbieden?
en ook nog tegen een behoorlijk prijs. Ik verwacht dat de post op nieuwe adres wordt bezorgd.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet (correct) uitvoeren van uw Verhuisservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht ingediend bij de verantwoordelijke afdeling zodat met extra aandacht gekeken wordt naar het doorstuurproces. Omdat wij deze melding gebruiken om onze interne werkwijze te verbeteren, zal er geen terugkoppeling volgen vanuit PostNL. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

M.E. Sanders
Het telefonisch onderhoud was prettig. Duidelijk was de klacht en dit zou intern doorgegeven worden. Afgesproken is dat ik het in de gaten zou houden of de post wordt doorgestuurd en wanneer niet dan een foto maken en nogmaals klacht deponeren.