Opgelost door POSTNL: sleutel zoek uit kapotte envelop

Veenkamp

Een poststuk van Broekhuis Hoogeveen is wel aangekomen op mijn adres alleen is de sleutel van de afstandsbediening (haakse sleutel met ring en dopje van daihatsu )uit deze envelop geraakt (envelop is beschadigd)

waneer deze is gevonden in jullie sorteercentrum gaarne mij deze toezenden
Poststuk is vanuit Hoogeveen (18-02-2016)verzonden naar Ruinen

Geachte heer Veenkamp,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een poststuk ontvangen hebt zonder inhoud. Uiteraard is dit niet de bedoeling en erg kwalijk.

Graag wil ik hier een melding van maken. U weet zeker dat dit poststuk door ons bezorgd is? Dit kunt u herkennen aan de grijs/zwarte regel onder aan de envelop.
    Voor de melding wil ik daarnaast graag nog weten of er een excuuskaart bij het poststuk zat en wat de gegevens van de afzender zijn. Ook wil ik graag nog weten wanneer u dit poststuk precies ontvangen hebt.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Bert
    PostNL
    Veenkamp
    Envelop Gestempeld met TNT post € 00130 ct met code FR 830692bezorgd op 19-02-2016 zonder excuusbrief
    Geachte heer Veenkamp,

Hartelijk dank voor uw reactie. Weet u zeker dat het door ons is bezorgd? Het is namelijk niet gebruikelijk dat er nog een stempel op zit van TNT post aangezien wij PostNL zijn. Wilt u het zeker weten, kunt u het beste even contact opnemen met de verzender om het na te vragen.

Mocht het wel door ons bezorgd zijn, kan de afzender eventueel ook een navraag doen naar de sleutel, mits het nummer en het merk bekend zijn. Mijn advies is dat de afzender dan contact met ons opneemt. Dan kunnen we gelijk een klacht aanmaken hierover.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL