Klacht POSTNL: Slopen stofklep brievenbus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116814
Gebruiker
_-_Robin_-_
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Tijdens het bezorgen van een brief (Groter pakketje) is mijn brievenbus beschadigd.
Hierdoor is mijn stofklep beschadigd geraakt en zijn de schroeven uit mijn deur gedrukt en is het hout beschadigd.

Op het pakketje stond breekbaar en toch is het door de brievenbus gedrukt.
Wel heb ik een nieuwe stofklep gehad maar de rest repareren behoorden niet tot de service.
Ik ben van mening dat ze hier best iemand voor laten kunnen komen die het repareert of een vergoeding hier voor ik sloop het immers toch niet zelf?

De oplossing

Een vergoeding voor reparatie
Of iemand die het komt repareren

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kaashoek,

    Het is niet de bedoeling dat uw eigendommen beschadigd raken tijdens het bezorgen van post en/of pakketten. Excuus hiervoor. Graag maak ik een melding hiervan waarop u terugkoppeling zult ontvangen. Zou ik daarvoor nog uw telefoonnummer en emailadres mogen noteren?

    In afwachting van uw antwoord.

    Hartelijke groet,

    Nienke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    _-_Robin_-_
    Datum
    Goedendag,
    Uiteraard mag u hier voor mijn gegevens noteren.
    Hoe kan ik die buiten om deze site het best doen toekomen?

    Robin Kaashoek
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kaashoek,

    Dank voor uw snelle reactie.

    U kunt bijvoorbeeld de gegevens op Twitter via een DM of via een privébericht op Facebook sturen. Handig is wel even dat u kort de situatie nog even beschrijft.

    U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet

    Onin
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    _-_Robin_-_
    Datum
    Zal het via facebook gaan melden
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kaashoek,

    Ik hoop dat het op deze manier correct wordt afgehandeld.
    Indien dit niet het geval is, hoor ik graag van u. Is dit wel gebeurd kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

    Met vriendelijke groet,

    Jos
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    _-_Robin_-_
    Datum
    Beste Jos,

    Het probleem is nog steeds niet opgelost schijnbaar willen jullie dit niet correct oplossen want krijg via facebook geen reactie meer.

    En ze hebben mij ook nog gebeld alleen hier werd niet echt een oplossing geboden, het enigste waar het op neer kwam wij slopen uw eigendommen jammer maar u zult het zelf moeten herstellen.

    Top service postnl bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
_-_Robin_-_
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen