Opgelost door POSTNL: Slordige en onvolledige afleveringen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 309926
Gebruiker
vader2018
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slordige en onvolledige afleveringen

De oplossing

In maart 2018 een pakketje in Singapore besteld. Levertijd 10-60 dagen. Via Track&Trace van Singapore Post pakket gevolgd. Opeens was het pakket weer terug naar Singapore. Track&Trace van PostNL benaderd. We waren niet thuis, pakket afgeleverd bij Bruna. In tegenstelling tot wat er vermeld stond GEEN melding van niet thuis. Pakket opnieuw laten opsturen (USD 5,-) en van dag 1 gevolgd. Op dag van aflevering waren er 3 mensen thuis. Wederom afgeleverd bij Bruna, weer ZONDER melding niet thuis. Bij ophalen moest de Bruna zuchten: we krijgen hier wekelijks klachten over. Ik vermoed dat er nooit is aangebeld en direct bij Bruna is afgeleverd. Slordig en onjuist!

2 reacties

  1. Auteur
    vader2018
    Datum
    Sorry, oplossing is de klacht, verkeerde veld gevuld. Klacht blijft wel overeind
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Loof,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat het meerdere malen is voorgekomen dat u geen briefje in uw bus heeft ontvangen van een zending vanuit het buitenland. Het gevolg hiervan is dat uw zending de eerste keer retour is gegaan. Namens PostNL wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Graag informeer ik u hierover.

    Voor deze zending had u uiteraard wel een briefje moeten ontvangen. Ik heb daarom een klacht aangemaakt zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. U ontvangt hiervan geen terugkoppeling, maar we hopen zo herhaling te voorkomen.

    Mocht u weer eens een zending vanuit het buitenland ontvangen, kunt u de volgende site ook altijd even raadplegen: www.internationalparceltracking.com. Als u daar de buitenlandse code op de plek van de 3S-code plakt en daarna uw eigen postcode invult en NL aanvinkt, zou alle info naar voren moeten komen zodra het in NL is verwerkt.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vader2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen