Klacht POSTNL: Sokken uit mijn envelop gestolen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440351
Gebruiker
BM
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Gisteren een verjaardagskaart met hardloopsokken verzonden. Mijn vriendin laat net weten blij te zijn met mijn kaart maar dat de postbode nu op haar sokken loopt. Asociaal, een medewerker sorteercentrum of postbode met te lange vingers!!

De oplossing

Uitzoeken wie de postbode was op de dag van 30 april 2020 te Capelle aan den IJssel

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden poststuk beschadigd en zonder inhoud is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan, het is uiteraard niet de bedoeling dat uw post op deze manier afgeleverd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er gebeurd is. Ook is niet na te gaan of de schade is ontstaan tijdens de bezorging of al eerder in het postproces. Wel wil ik graag uw klacht doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is het volledige adres van de geadresseerde?
    - Is het poststuk voorzien van een excuusbrief van PostNL?
    - Welke schade is zichtbaar aan de envelop?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van PostNL ontvangen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen