Klacht POSTNL: Sokken uit mijn envelop gestolen

sad Niet opgelost
BM

Gisteren een verjaardagskaart met hardloopsokken verzonden. Mijn vriendin laat net weten blij te zijn met mijn kaart maar dat de postbode nu op haar sokken loopt. Asociaal, een medewerker sorteercentrum of postbode met te lange vingers!!

Uitzoeken wie de postbode was op de dag van 30 april 2020 te Capelle aan den IJssel

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden poststuk beschadigd en zonder inhoud is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan, het is uiteraard niet de bedoeling dat uw post op deze manier afgeleverd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er gebeurd is. Ook is niet na te gaan of de schade is ontstaan tijdens de bezorging of al eerder in het postproces. Wel wil ik graag uw klacht doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het volledige adres van de geadresseerde?
    - Is het poststuk voorzien van een excuusbrief van PostNL?
    - Welke schade is zichtbaar aan de envelop?
    - Wat is uw e-mailadres?

BM
Geen enkele reactie van PostNL ontvangen!