Klacht POSTNL: Sommatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 430830
Gebruiker
Cheers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beloofde 18 euro voor zoekgemaakte pakketten nog steeds niet ontvangen. Zie vorige klacht Klachtenkompas.

De oplossing

Het volledige bedrag van € 18,00 dient uiterlijk binnen vijftien dagen vanaf de dag dat dit bericht bij u is bezorgd door mij ontvangen te zijn. Daarna wordt de vordering uit handen gegeven aan een gerechtsdeurwaarder. U bent dan een vergoeding verschuldigd voor de buitengerechtelijke incassokosten van € 111,51, reeds verhoogd met BTW.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de beloofde restitutie nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik het vorige bericht op dit platform niet bekijken. Wel zie ik dat het restitutie verzoek niet kon worden afgerond, door het ontbreken van de barcodes. Zou u deze nog willen doorgeven? De codes beginnen met UA of met UB. Zodra wij de barcodes hebben, dan wordt het bedrag alsnog naar u overgemaakt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Cheers
    Datum
    UB122457784NL
    UB833105694NL

    Ik had deze informatie al doorgegeven: nota bene foto's gemaakt van de verzendbewijzen en meegestuurd. Wat is dit voor dienstverlening?

    Nogmaals: dit is een sommatie en geen verzoek. Ik schakel een gerechtsdeurwaarder in als het bedrag niet binnen de door mij gestelde termijn is bijgeschreven.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie en gegevens. Graag informeer ik u.

    Ik heb opnieuw een melding gemaakt en verzocht het bedrag van 18,00 euro naar u over te maken. U kunt dit bedrag binnen 14 werkdagen verwachten, ik kan dit proces tot mijn spijt niet versnellen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cheers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Veertien werkdagen uittrekken om portokosten terug te betalen. Dat zijn drie weken. Klanten schofferen door een gruwelijk slechte dienst te verlenen: pakketten in Duitsland door netwerkpartner DPD laten verdwijnen in een zwart gat. Want er zijn er wéér een paar kwijt. En dan niet eens het fatsoen hebben de schade netjes en snel af te handelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?