Klacht POSTNL: Sommige bezorgers kunnen mijn adres schijnbaar niet vinden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367303
Gebruiker
Jospy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger weet schijnbaar iedere keer weer mijn adres niet te vinden.
Meerdere keren voor gebeld en iedere keer weer het zelfde antwoord ,"we gaan er intern een melding van maken ,"
Nou schijnbaar helpt dat ook niet want het gebeurd nig steeds !!!!!
Weeeeer voor niets zitten wachtten en dan in de app een berichtje krijgen we hebben U gemist.
Nou hij heeft mij niet gemist , hij weet het adres gewoon niet te vinden!!
Wat een ****bedrijf ze zijn de enigste ,alle andere bezorgdiensten weten mijn adres wel te vinden !!!!!!

De oplossing

Mijn klacht is een keer serieus nemen ,en dat excuus wat ik iedere keer hoort als ik belt is ook zo niet geloofwaardig meer !
En dat intern oplossen werkt ook niet !@
Miss een keer nagaan bij welke bezorger dat iedere keer gebeurt !!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel kwalijk dat de bezorging al langere tijd niet correct verloopt en dat de chauffeur dit pakket niet op uw adres heeft aangeboden. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er inderdaad een klacht voor u is opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal passende maatregelen nemen en heeft dit inmiddels besproken met de chauffeur. Ik hoop dat het nu spoedig weer correct zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jospy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing !!! Is vandaag weer hetzelfde " we hebben U gemist " ze zijn niet eens geweest !!!!! Weer gebeld en klacht ingediend wat een ***bedrijf zeg zouden een voorbeeld moeten nemen aan DHL of DPD
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen