Klacht POSTNL: Sommige bezorgers kunnen mijn adres schijnbaar niet vinden

Jospy

Bezorger weet schijnbaar iedere keer weer mijn adres niet te vinden.
Meerdere keren voor gebeld en iedere keer weer het zelfde antwoord ,"we gaan er intern een melding van maken ,"
Nou schijnbaar helpt dat ook niet want het gebeurd nig steeds !!!!!
Weeeeer voor niets zitten wachtten en dan in de app een berichtje krijgen we hebben U gemist.
Nou hij heeft mij niet gemist , hij weet het adres gewoon niet te vinden!!
Wat een ****bedrijf ze zijn de enigste ,alle andere bezorgdiensten weten mijn adres wel te vinden !!!!!!

Mijn klacht is een keer serieus nemen ,en dat excuus wat ik iedere keer hoort als ik belt is ook zo niet geloofwaardig meer !
En dat intern oplossen werkt ook niet !@
Miss een keer nagaan bij welke bezorger dat iedere keer gebeurt !!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel kwalijk dat de bezorging al langere tijd niet correct verloopt en dat de chauffeur dit pakket niet op uw adres heeft aangeboden. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er inderdaad een klacht voor u is opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal passende maatregelen nemen en heeft dit inmiddels besproken met de chauffeur. Ik hoop dat het nu spoedig weer correct zal verlopen.

Jospy
Geen oplossing !!! Is vandaag weer hetzelfde " we hebben U gemist " ze zijn niet eens geweest !!!!! Weer gebeld en klacht ingediend wat een ***bedrijf zeg zouden een voorbeeld moeten nemen aan DHL of DPD