Klacht POSTNL: Specifieke post verdwijnt

Klachtnummer
# 380368
Gebruiker
M Veenstra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als er cadeaukaarten(bv VVV) of treinpakkers (met gratis treinkaartjes) naar ons worden opgestuurd (en deze verschijnen in onze PostNL app, met foto, duidelijk leesbaar) worden deze niet bezorgd.
Een klacht indienen helpt niet, want men blijft zeggen dat de verzender dit moet doen. Deze stuurt vervolgens nieuwe cadeaukaarten/ treinpakkers en deze komen opnieuw niet aan

De oplossing

De klachten serieus nemen (ik weet dat ik niet de enige in de straat ben) Onderzoeken waar deze post zoek raakt en de nodige maatregelen nemen om dit in de toekomst (proberen) te voorkomen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een VVV cadeaukaarten en treinkaartjes niet ontvangen heeft, terwijl deze wel in de app staan. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum stond de post in de 'Mijn post' app?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat het frustrerend is dat u de post wel in de app ziet staan, maar dat dit niet wordt bezorgd. Ik zie dat we nog geen klacht hadden genoteerd over de niet bezorgde post van 18 juli, daarom heb ik dat voor u alsnog geregistreerd. Wij gebruiken deze klachten om onze dienstverlening te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen