Klacht POSTNL: Specifieke post verdwijnt

M Veenstra

Als er cadeaukaarten(bv VVV) of treinpakkers (met gratis treinkaartjes) naar ons worden opgestuurd (en deze verschijnen in onze PostNL app, met foto, duidelijk leesbaar) worden deze niet bezorgd.
Een klacht indienen helpt niet, want men blijft zeggen dat de verzender dit moet doen. Deze stuurt vervolgens nieuwe cadeaukaarten/ treinpakkers en deze komen opnieuw niet aan

De klachten serieus nemen (ik weet dat ik niet de enige in de straat ben) Onderzoeken waar deze post zoek raakt en de nodige maatregelen nemen om dit in de toekomst (proberen) te voorkomen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een VVV cadeaukaarten en treinkaartjes niet ontvangen heeft, terwijl deze wel in de app staan. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Op welke datum stond de post in de 'Mijn post' app?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het frustrerend is dat u de post wel in de app ziet staan, maar dat dit niet wordt bezorgd. Ik zie dat we nog geen klacht hadden genoteerd over de niet bezorgde post van 18 juli, daarom heb ik dat voor u alsnog geregistreerd. Wij gebruiken deze klachten om onze dienstverlening te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.