Klacht POSTNL: SPOED! Pakket spoorloos

Ing

Goedemiddag,

Op 15 oktober heb ik een pakket opgestuurd naar Dominicaanse republiek, de bezorgtijd hiervoor is 5 a 12 werkdagen.
Alleen staat er sinds 24 oktober dat de zending afgehaald kan worden op een afhaalpunt, er staan alleen niet welk afhaalpunt.
Ook is er geen briefje op het aangegeven adres achtergelaten.
Mijn vermoeden is dan ook dat het pakket niet naar het woonadres is gegaan, dit omdat de Nederlandse tijd 13.30uur wordt aangegeven dat de bezorger onderweg was. Dit zou betekenen dat het daar 6.00uur in de ochtend was dat de bezorger het pakketje niet kon afleveren. Ook is er een Lobby aanwezig op het aangegeven adres waardoor pakketjes altijd aangenomen worden. Mij is het dus onbekend waarom het pakket naar een afhaallocatie is verzonden. (is niet aangetekend, en hoeft niet voor getekend te worden) Ook vind ik het slechte services dat er niet staat bij welke afhaal locatie het nu opgehaald kan worden.

Graag hoor ik spoedig hoe dit opgelost kan worden, het gaat namelijk om een verjaardagscadeau.

Ingeborg

Graag meer informatie over de locatie van het afhaalpunt, zodat wij deze alsnog kunnen ophalen.

Geachte heer, mevrouw de Haan,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de locatie van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is het pakket op 24 oktober bezorgd bij een afhaallocatie. Voor aanvullende scans zijn wij tevens afhankelijk van de lokale postorganisatie in het land van bestemming. Volgens mijn gegevens zou dit INPOSDOM - Instituto Postal Dominicano zijn. Wellicht kunt u via http://www.inposdom.gob.do/ de locatie van het betreffende afhaalpunt vinden. Mocht dit niet lukken, dan zou u ook navraag kunnen doen bij deze postorganisatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.