Klacht POSTNL: Spoedservice PostNL wassen neus!!

Pietje

Op de website van postnl staat dat een brief met spoedservice voor 17.00 uur aangeboden bij een postNL-locatie de volgende dag voor (naar keuze) voor 10.00 of 12.00 uur wordt bezorgd. In Deventer vandaag bij twee postNL-locaties een brief tussen 16.00 en 16.60 uur aangeboden voor deze dienst. Tot mijn verbazing moest bij de ene het al voor 12.00 uur en bij de andere voor 13.30/14.00 uur worden aangeboden voor deze service. Wat een sof van postNL. Grootspraak op hun website en in de praktijk worden klanten daar de dupe van. Het is mij dus niet gelukt deze brief met spoedservice te verzenden en zal dus NIET gegarandeerd voor 10.00 uur worden bezorgd!!

Erkennen dat het in de praktijk niet zo is als men op site beweerd en op de site aangegeven bij welke PostNL-locaties men tot welke tijd terecht kan voor spoedservice!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het versturen van een zending via de spoedservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u geen gebruik heeft kunnen maken van deze service. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u aangeven op welke locaties u precies bent geweest? (dit kunt u eventueel nakijken via postnl.nl/locatiewijzer)

- Wat gaven ze precies als reden aan dat het niet mogelijk was? Normaal gesproken worden zendingen aan het einde van de middag (vanaf 17:00) bij PostNL locaties afgehaald.

Pietje
    De verwachte reactie. Net doen alsof het niet bekend is, meer info opvragen enz. i.p.v. te reageren op een serieuze klacht dat voor Spoedservice niet geldt "Voor 17.00 uur bij PostNL locatie, volgende dag voor 10 (12) uur bezorgd". Je moet het al veel eerder aanleveren: 12.30 of 14.00 uur (afhankelijk van locatie)". Omdat ze dan al opgehaald worden. De route wordt voor Spoedservice ophalen slechts eenmalig gereden en sommige locaties zitten blijkbaar erg vroeg in de route!

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u zich niet serieus genomen voelt. Helaas doen wij niet alsof. Deze informatie is ons echt niet bekend. U zou ons en andere verzenders erg helpen als u de gestelde vragen concreet wilt beantwoorden.

Ik verneem ook graag van u of het een spoedzending binnen Nederland betrof. Een spoedzending binnen Europa (hoofdsteden en de belangrijkste zakencentra) dient u voor 15:00 uur aan te leveren zoals ook op de website vermeld staat.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren