Opgelost door POSTNL: spookbezorgers!

sad Opgelost
verdrietigvarken

... het is nu 14.51, 10 minuten zijn verstreken want om 14.45 zou mijn pakket bezorgd worden. Keurig heb ik gewacht, uit het raam gekeken etc want mijn zending is heel belangrijk. Wat schetst mijn verbazing als ik lees dat men langs geweest is... Waar de bezorgers geweest zijn? Niet hier in ieder geval. Ik heb er goed de pest in, want nu kan ik nog een middagje thuisblijven.

Ik zou graag willen dat de bezorgers op het juiste adres aanbellen.. en niet (terwijl op de site staat dat ze nog op hun bezorg ronde zijn) alvast in vullen dat ze geweest zijn.

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet heeft aangebeld. Dit is niet volgens de procedure. Ik vind dit heel vervelend en bied u mijn excuses aan voor wat er is gebeurd. Aan de hand van de door u verstrekte gegevens ga ik dit voor u registreren en melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Door uw klacht bij ons te melden, helpt u ons om de dienstverlening te verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

verdrietigvarken
... Toevoeging: het pakket is afgeleverd bij een post.nl punt. De adressering was correct, dus waarom dit is gebeurd, is me een raadsel. Als het zo mocht zijn dat het gewoon te druk is om dit soort pakketten voor de Kerst te behandelen, zou niet handiger zijn om dit van te voren aan te geven? mvg