Klacht POSTNL: Spoorloos pakket postnl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381732
Gebruiker
Robert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje ligt volgens usps.com bij Amsterdam international mail centra maar volgens postnl is het spoorloos. Ik moest zelf maar ff contact opnemen met de verzender in Amerika. Lekker makkelijk er weer vanaf komen postnl.
Waardeloos

De oplossing

Pakketje moet gewoon bij mij aankomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk u uw pakketje snel wilt ontvangen. Echter, wanneer een afzender een zending onverzekerd verstuurd heeft, kunnen wij vaak weinig voor u als ontvanger betekenen als het mis gaat. Om deze reden verwijzen we u door naar de afzender omdat u de klant van de afzender bent. De afzender kan vervolgens bij zijn/haar locale postorganisatie een onderzoek opstarten zodat er kan worden uitgezocht wat er aan de hand is.Hopelijk heeft u snel een passende oplossing!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen