Klacht POSTNL: Spoorloos pakket postnl

Robert

Pakketje ligt volgens usps.com bij Amsterdam international mail centra maar volgens postnl is het spoorloos. Ik moest zelf maar ff contact opnemen met de verzender in Amerika. Lekker makkelijk er weer vanaf komen postnl.
Waardeloos

Pakketje moet gewoon bij mij aankomen.

Het is begrijpelijk u uw pakketje snel wilt ontvangen. Echter, wanneer een afzender een zending onverzekerd verstuurd heeft, kunnen wij vaak weinig voor u als ontvanger betekenen als het mis gaat. Om deze reden verwijzen we u door naar de afzender omdat u de klant van de afzender bent. De afzender kan vervolgens bij zijn/haar locale postorganisatie een onderzoek opstarten zodat er kan worden uitgezocht wat er aan de hand is.Hopelijk heeft u snel een passende oplossing!

Robert