Klacht POSTNL: Spullen weg van onze kleinkinderen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380517
Gebruiker
Hanjo49
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We vragen pennen aan voor de kleinkinderen maar dan komen er lege enveloppen Binnen
Met een kaartje u post is beschadigd sorry. Er voor maar dat houd in spullen kwijt het zijn balpennen voor de klein kinderen die bij jullie op de werk broek moeten ligen zoek en je zult vinden en stuur ze als nog naar ons

Gewenste oplossing

Dat wat ons is toe gezonden ook krijgen
Goeden dag ik heb een vraag aan u
Ik. Heb twee kleinkinderen.1 van 17 oud En de andere is 18 die sparen balpennen met logos of reklame er op maak niet uit of ze het doen het gaat ze om de logo of reklame zou u hun daar mee willen helpen bij voor baat dank. M v g.
Hanjo pruymboom
Van cuijk straat 38
5555 ec Valkenswaard
Nederland
Geboden oplossing
Better opleten zijn spullen van andere menses
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om een envelop geopend te ontvangen zonder de pennen. Ik vind het ook heel sneu voor uw kleinkinderen. Ik kan de oorzaak niet achterhalen omdat briefpost niet te traceren is en er gaan dagelijks miljoenen poststukken door onze sorteercentra. De schade zou kunnen zijn ontstaan tijdens de automatische sortering. Als de pennen in een papieren envelop zijn verzonden en niet in een luchtkussenenvelop, dan kan dit snel verschuiven en scheuren. Een onderzoek is niet mogelijk bij briefpost. Ik heb uw klacht wel geregistreerd om dit in de gaten te houden. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden besproken om dit in de gaten te houden en de bezorging te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen