Klacht POSTNL: staat al 3 dagen dat het zou komen

Klachtnummer
# 513606
Gebruiker
Isabeldeman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

duurt veeeeeelste lang

Gewenste oplossing

dat ze het morgen brengen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u uw zending graag sneller had ontvangen. Door de drukte waar wij op het moment mee te maken hebben is de zending wat vertraagd geraakt in ons sorteerproces. Wij doen uiteraard ons best om het alsnog zo snel mogelijk bij u af te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen