Opgelost door POSTNL: Staat voor de deur en laat zeggen ze dat het druk was

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 653317
Gebruiker
rhauer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Komt vandaag staat voor de deur pakje vergeten nu komt hij morgen maar had het vandaag nodig

Gewenste oplossing

Afspraken na komen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u uw pakket niet volgens afspraak heeft ontvangen en vertraagd is bezorgd. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw klacht is direct uitgezet naar de verantwoordelijke manager van de bezorger zodat er adequate maatregelen worden genomen om herhaling te voorkomen. De bezorger wordt hier zeker op aangesproken zodat er extra aandacht is voor uw adres ter verbetering van onze dienstverlening.

    Ik ga ervan uit dat door de maatregen die worden genomen de pakketbezorging weer zal worden uitgevoerd zoals u van PostNL mag verwachten en vertrouw erop dat dit naar uw tevredenheid zal worden opgelost.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen