Klacht POSTNL: Standaard afhaalpunt wijzigen

# 419055
N.H.

Het standaard afhaalpunt wanneer een zending niet besteld kan worden ligt op 800m, terwijl het dichtstbijzijnde afhaalpunt op 50m aan de overkant van de straat ligt!

Ik wil dat het dichtstbijzijnde afhaalpunt aan mijn adres gekoppeld wordt (en ik denk dat dit voor de gehele postcode geldt).

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de locatie waar uw adres aan gekoppeld is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u dit liever wilt wijzigen naar een locatie die dichter bij u in de buurt is. Locaties worden helaas niet aan een losse postcode gekoppeld, maar aan meerdere postcodes. Zo is deze locatie gekoppeld aan alle postcodes die beginnen met 1051. Wij kunnen helaas niet uw specifieke postcode aan een andere locatie koppelen. Mijn excuus voor het ongemak.

N.H.
"Computer says NO": m.i. een kwestie van niet willen i.p.v. niet kunnen. "Locaties worden helaas niet aan een losse postcode gekoppeld, maar aan meerdere postcodes. Zo is deze locatie gekoppeld aan alle postcodes die beginnen met 1051. Wij kunnen helaas niet uw specifieke postcode aan een andere locatie koppelen."