Klacht POSTNL: Standaard afhaalpunt wijzigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419055
Gebruiker
N.H.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het standaard afhaalpunt wanneer een zending niet besteld kan worden ligt op 800m, terwijl het dichtstbijzijnde afhaalpunt op 50m aan de overkant van de straat ligt!

De oplossing

Ik wil dat het dichtstbijzijnde afhaalpunt aan mijn adres gekoppeld wordt (en ik denk dat dit voor de gehele postcode geldt).

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de locatie waar uw adres aan gekoppeld is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u dit liever wilt wijzigen naar een locatie die dichter bij u in de buurt is. Locaties worden helaas niet aan een losse postcode gekoppeld, maar aan meerdere postcodes. Zo is deze locatie gekoppeld aan alle postcodes die beginnen met 1051. Wij kunnen helaas niet uw specifieke postcode aan een andere locatie koppelen. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.H.
Datum
Uiteindelijke oplossing
"Computer says NO": m.i. een kwestie van niet willen i.p.v. niet kunnen. "Locaties worden helaas niet aan een losse postcode gekoppeld, maar aan meerdere postcodes. Zo is deze locatie gekoppeld aan alle postcodes die beginnen met 1051. Wij kunnen helaas niet uw specifieke postcode aan een andere locatie koppelen."
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen