Klacht POSTNL: status berzorgd maar niks gekregen

alejandra

ik zat de hele dag te wachten op een paket di tussen 12.30 en 14.30 bezorgd moest worden en die kwam helemaal niet. om 21:08 heb ik een bericht gekregen dat mij paket bezorgd is. tot nu toe heb ik helemaal niks gekregen.

ik heb mij paketten nodig morgen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket niet heeft ontvangen, ondanks dar de status wel aangeeft dat uw pakket bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code.