Klacht POSTNL: Status bezorg en geen pakket ontvangen

Cindygoodall

Ben hele dag thuis gebleven voor pakket status is nu bezorgd en heb niks ontvangen? Kom je in contact met klant service geven ze aan dat als donderdag nog niet het pakket hebt ontvangen dan gaan ze het onderzoeken. Waarom kunnen ze niet gelijk aangeven op welk adres ze het pakket hebben afgeleverd. Leveren ze dan gewoon pakketjes af bij buren zonder een briefje in de bus en terwijl je gewoon thuis blijft wachten op de tijden wat ze aangeven??

Het adres waar mijn pakket is geleverd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de Track & Trace-gegevens is het pakket op 10-2-2020 afgeleverd op het opgegeven adres. Indien dit niet het geval is, raad ik u aan bij de buren te controleren of zij het pakket in ontvangst hebben genomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u twee werkdagen af te wachten. Mijn ervaring is dat uw zending binnen deze termijn alsnog kan worden bezorgd. Mocht dit niet het geval blijken, neem dan contact op met de afzender van het pakket voor een passende oplossing.