Klacht POSTNL: Status bezorgd maar niets ontvangen

moon

track en tracecode geeft aan dat mijn bestelling thuis afgeleverd is. Ik was thuis en heb niets gekregen. Bij navraag bij postnl zeiden ze dat de bezorger het pakket op het moment dat hij voor mijn benedendeur stond, niet kon scannen en het daarom heeft meegenomen naar het depot waar het automatisch gescand is om 20.49 uur werd mij verteld. Het pakket zou wel binnen een paar dagen geleverd moeten worden. Maar niks bijna 2 weken later nog niets. De afzender heeft ook regelmatig contact hierover met postnl naar er gebeurt geen moer verder. Wat nu? Ik heb niks ontvangen en ben mijn zuurverdiende centen kwijt.

pakket moet opgespoord worden!! en wel zo snel mogelijk

Geachte mevrouw Lauwers,

uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket op 'afgeleverd' staat, maar dat u deze niet heeft ontvangen op adres.
    Heeft u al nagevraagd bij uw buren en/of huisgenoten of deze het pakket in ontvangst hebben genomen?

Als deze uw zending niet hebben ontvangen, kan ik helaas niet vertellen waar uw zending is. Omdat er niet voor de zending getekend hoeft te worden bij aflevering, is er geen onderzoek mogelijk.
    Ik raad u aan contact op te nemen met onze opdrachtgever; de afzender, voor een passende oplossing.

Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Alie