Klacht POSTNL: status bezorging afgeleverd, maar geen pakketje.

Klachtnummer
# 341199
Gebruiker
Egbert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het voor de zoveelste keer aangeven dat het pakketje is bezorgd terwijl er niets is aangekomen. Een track en trace die je in een loop gooit naar het al eerder vertelde bericht, dat het pakketje is bezorgd. Geen kaartje in de bus. Op zaterdag te horen krijgen, dat in plaats van levering, het niet gaat lukken en dat het vermoedelijk dinsdag word. Om maandag de mail te ontvangen dat het (volgens Post.NL) geleverd is. Helemaal niets, krijg van dit bedrijf al zo lang het ......piep piep pieeeeeep.......

M.v.g Egbert.

De oplossing

Post.NL moet zijn tekortkomingen niet over de rug van hun klanten spelen. Als je niet genoeg capaciteit in huis hebt om alles voor elkaar te krijgen, moet je daar eerlijk voor uit komen. Internet bedrijven die werken met slogans als voor 22.00 uur besteld morgen in huis zijn hier de dupe van.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Dit pakket zou zijn bezorgd, maar u heeft niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u enorm baalt dat uw zending niet is bezorgd. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    Heeft u al navraag gedaan bij uw buren? Wellicht dat het daar is bezorgd. Indien dat ook niets heeft opgeleverd, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen dit bij ons melden zodat het eventueel verder nagekeken kan worden. Zij kunnen in de tussentijd een passende oplossing voor u zoeken.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?