Opgelost door POSTNL: Status blijft staan op voorbereiden door verzender

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86866
Gebruiker
DimitriKapoglou
Datum
2 reacties

Details

De klacht

24 november kreeg ik een mail van Zalando dat mijn pakket is verzonden. Hij staat NU NOG op voorbereiden door verzender. Er lijkt geen verandering in te komen en ik verwacht een reactie van PostNL. De klantenservice pagina van de website van PostNL vind ik een aanfluiting. Bij veelgestelde vragen staan maar twee vragen en je kan nergens het antwoord vinden op de vraag die je echt hebt.

De oplossing

Dat het duidelijk wordt waar het pakket is en dat hij wordt geleverd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kapoglou,Hartelijk bedankt voor uw bericht via deze website. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt omdat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.Ik heb de scans voor u nagekeken. Hieruit blijkt dat de afzender dit pakket wel bij ons heeft voorgemeld, maar niet fysiek bij ons heeft aangeleverd. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender hierover. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop dat u uw pakket spoedig zult ontvangen.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    DimitriKapoglou
    Datum
    Hallo Annet, Bedankt voor de reactie. Inmiddels had ik dit ook al gedaan want de status veranderde van 'wordt voorbereid' naar 'pakket is niet geleverd door verzender'. Zij hebben nu een onderzoek gestart en dat wacht ik af.
    Mijn melding over de klantenservice afdeling staat nog wel. Die vind ik erg summier. FAQ bestaat toch nooit uit maar twee vragen? Just my two cents.Verder bedankt!
    Alvast prettige feestdagen aan de klantenservice afdeling!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DimitriKapoglou
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?