Opgelost door POSTNL: Status blijft staan op voorbereiden door verzender

DimitriKapoglou

24 november kreeg ik een mail van Zalando dat mijn pakket is verzonden. Hij staat NU NOG op voorbereiden door verzender. Er lijkt geen verandering in te komen en ik verwacht een reactie van PostNL. De klantenservice pagina van de website van PostNL vind ik een aanfluiting. Bij veelgestelde vragen staan maar twee vragen en je kan nergens het antwoord vinden op de vraag die je echt hebt.

Dat het duidelijk wordt waar het pakket is en dat hij wordt geleverd.

Geachte heer Kapoglou,Hartelijk bedankt voor uw bericht via deze website. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt omdat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.Ik heb de scans voor u nagekeken. Hieruit blijkt dat de afzender dit pakket wel bij ons heeft voorgemeld, maar niet fysiek bij ons heeft aangeleverd. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender hierover. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop dat u uw pakket spoedig zult ontvangen.Met vriendelijke groet,Annet
    DimitriKapoglou
    Hallo Annet, Bedankt voor de reactie. Inmiddels had ik dit ook al gedaan want de status veranderde van 'wordt voorbereid' naar 'pakket is niet geleverd door verzender'. Zij hebben nu een onderzoek gestart en dat wacht ik af.
    Mijn melding over de klantenservice afdeling staat nog wel. Die vind ik erg summier. FAQ bestaat toch nooit uit maar twee vragen? Just my two cents.Verder bedankt!
    Alvast prettige feestdagen aan de klantenservice afdeling!!