Opgelost door POSTNL: Status levering uit Polen

content Opgelost
M Smeets

Mijn pakket uit Polen is op 4 september om 19.17 aangekomen bij de outbound delivery center in Den Haag en staat op status out for delivery sindsdien. Nu 14 dagen later heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen. Wanneer mag ik het verwachten?

Mij hopelijk een leverdatum doorgeven

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wie is de afzender?
    - Kunt u de inhoud zo gedetailleerd mogelijk omschrijven?

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn administratie is het pakket vandaag, vrijdag 27 september, rond 11:30 uur alsnog afgeleverd. Daarom ga ik ervan uit dat nader onderzoek niet meer nodig is.

M Smeets