Opgelost door POSTNL: Status levering uit Polen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391035
Gebruiker
M Smeets
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket uit Polen is op 4 september om 19.17 aangekomen bij de outbound delivery center in Den Haag en staat op status out for delivery sindsdien. Nu 14 dagen later heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen. Wanneer mag ik het verwachten?

De oplossing

Mij hopelijk een leverdatum doorgeven

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wie is de afzender?
    - Kunt u de inhoud zo gedetailleerd mogelijk omschrijven?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn administratie is het pakket vandaag, vrijdag 27 september, rond 11:30 uur alsnog afgeleverd. Daarom ga ik ervan uit dat nader onderzoek niet meer nodig is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Smeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?